OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, July 19, 2013

eskelem dan biskut

Assalamualaikum,

Hai, korang!.

Salam Ramadhan...

Sorry le kalau terliur...tapi aku rasa tak kot. Setakat gambar budak-budak makan ice-cream Magnum. Hahaha. Magnum kau! Ko hado?

Tengok gambar je lah.




Sang Ibu tak kuasa nak tukar baju anak-anak banyak kali. Maka sangkutkan kain napkin je. Senang. Kalau zaman aku kecik-kecik dulu, jangan harap la weyh nak dapat Magnum. Ko giler! Mahal kot waktu tu. Orang dewasa je boleh makan icecream Magnum. Budak-budak makan icecream Paddlepop je dah!

Budak-budak sekarang sila bersyukur yea. Sebut Alhamdulillah.

Bagus!

Ini lagi satu budak. Budak yang tembam, montok, debab!.

My lovely Mok Mok!


Papa & Mama,

Me eating cocokies with Ayah Long. Me also wearing Ladybird's bip. Hihihihi....

Itulah hasil nya kalau tinggal dengan Ende & Ayah Long. Nasib ko lah anak menakan ooiii!

Ok. Bai-

Wassalam.