OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, January 31, 2012

Running Man

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Aku nak kongsi cerita yang Encik Usben aku suke tengok bila Hari Jumaat jam 6.30 petang kat channel 393 (astro). Memang best giler citer ni . . . tahap pecah perut pun ada.



Cam tak caya kan? Encik Usben leh layan citer korea . . . actually dia layan citer jepun gak. Nanti aku share citer Jepun apa yang dia layan.

Running Man cam variety show. Show yang buat korang tergelak-gelak. Memang super lawak lah. Bagi aku lah. Kalau korang aku tak tau la kan. Tapi yang aku tengok skang ni tinggal 6 orang je. Si JoongKi tu takde. Citer ni macam amazing race tapi version lucu punya. Last week ada artis jemputan SNSD: Girl Generation. hohohoho. Korang pun budak-budak Girl Generation ni super cute. Ho Yeah!.

Jom, tengok . . .!.


Layan dowh!

No comments:

Post a Comment