OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, January 20, 2012

jay yu em ae ae ti

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Salam Ceria. Salam Jumaat. Selamat berhujung minggu. Cuti lama weyh! Sampai ari selase. Korang pergi mana? Aku cam biasa la, mengambil kesempatan untuk balik Banting lew. Poyo je taip nak ber'double u' bagai. Miahahahahaha.

Memandangkan arini bertarikh dua puluh haribulan januari. Elok pulak hari jumaat. So, aku nak buat entry wish Happy Birthday untuk orang yang terdekat ngan aku.

First skali, aku dah lama tak jumpa budak dua orang ni. Kalau datang umah aku, tak usik menda, tak sah. Sorang manja ngan Mummy dia. Sorang lagi meng'explore' rumah aku. Apa benda yang dia boleh usik, tekan dan buat sesuatu. Inilah budak-budak nye . . . .




Budak dua orang ni kembar yea. Lain kan muka mereka? Biasala . . . diorang ni sepupu aku okey! Maknanya diorang pak penakan untuk anak-anak aku. Tapi sebaya ngan anak aku . . . Hahahaha. Tak tau la camne nanti sok besar nak panggil camne.

Happy Birthday Darwishes!
Jangan dera Mummy tau . . . 
cian Mummy penat bawak adik . . .
Jangan naughty naughty . . .


Okeyla, tu je entri buat hari ini . . . aku balik kampung sok pagi. Bye bye korang and bye bye belog. Belog akan ditinggalkan selama empat hari yea. Sempat tak belog aku ni nak bersawang? hehehehehe . . .

Chow Chin Chow!


ADIOS!

No comments:

Post a Comment