OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, January 16, 2012

Apamlicious VI

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!. Weekend aku kali ni sangat sebok dan schedule sangat penoh!. Weekend aritu ada dua event yang aku pegi tapi satu gambar pun aku tak hamek. Hahahaha . . . kamera bawak tapi tak capt any picture pon. Bagus!.

Sengal sudah aku ni . . .

Gambar yang adalah hasil penat jerih aku membuat apam lady bug . . . penat noks!. Kerana ianya memerlukan konsentrasi yang sangat tinggi . . .

Meh layang gambar lady bird yang berwarna warni. Yeah!.















Alhamdulillah, hasil kerja tangan yang agak penat namun berbaloi-baloi. Nak order sila call aku kat nombor ni 019 - 3031 450. Sebiji 40 sen saje. Murah jew! Minimum order is 30 pieces only. Come! Come!.

Wassalam.

No comments:

Post a Comment