OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, January 22, 2014

Rumah Sewa RM50.00

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Ting Tong!

Sesungguhnya otak aku tak dapat menerima gaya penceritaan sebegini rupa. Aku tak tahu nak takut ke...menangis ke...gelak ke...

Kang cakap macam H****...marah kata aku orang melayu pengkhianat plak kan...

Kang cakap macam S*****...kata aku tak hargai filem melayu.

Deng...

Aku tak tau nak cakap apa...korang tengokla sendiri...sedey.

Awal-awal je tunjuk GAMBAR rumah sewa yang kat Shah Alam tu. Tapi bile tengok movie...nan ado shooting kat umah itew.

Gedik!


Part yang sedikit ketidaklogika adalah dimana 2 lelaki dan 2 perempuan menyewa satu rumah. Eh? korang bercuti ke apa? Aku macam blurr.

Hmmmm...

Tahniah buat M.Jamil sebab berjaya mengarahkan cerita serupa ini untuk kali yang ketiga rasanye...hadoila. Sudah cukup sudah.

Crying without tears. Sedeh!

Ok tak?

Assalamualaikum.