OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, June 11, 2013

tak sama dan tak serupa

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Aku memang tak faham apakah kesamaan mereka berdua ini. Aku dari first time aku nampak jejaka itu aku katakan "ya, memang tak sama"

......

Kalau nak sama pun mungkin perangai tapi tak semua....cuma aku dan Umi aku je yang nampak. Hahahahaha!

Orang kata hidung mereka sama....korang tengok gambar sama tak?

Tapi tu la...budak berdua dalam umah ni pun confuse mana satu pak menakan mana satu retis. Hahahahaha.

Nasib baik aku tak ikut confuse.

Dang-

Korang tengok le gambar ni pastu ce bagitau aku apa yang sama kat Mamat berdua ni.

CONFUSE!

.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.




ni pun dapat bergambar sebab diorang buat voice over untuk movie SMURF. Kalau tak, jangan harap le.

kipas susah mati zizan.

OK. Bai-

No comments:

Post a Comment