OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, June 18, 2013

Adik dan Harry Mao

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Minggu baru dan mission baru tapi kisah aku kali ni kisah minggu lepas. Masih lagi sesi bersama adik. Beberapa hari yang lepas yakni minggu lepas...anak-anak aku buat aktiviti di luar jangkaan. Bukanlah aku nak state kan kat sini yang anak aku adalah predictable...tak.

Macam hari ni diorang tengah punggah bakul mainan diorang.  Dah macam tongkang pecah ruang tamu umah Umi aku.

=__=

Mula-mula amek periok Umi dan senduk Umi kat dapo. Pastu bawak pergi ruang tamu dan lambakkan apa yang ada dalam bakul.

Nice.

Dan di waktu aku menaip untuk perenggan yang ini...diorang sedap berlawan sudip seperti berlawan pedang. Redha!.

Lepas tu mintak aku cornflakes. Mainan kat depan tu apa jadi erk? Nanti ada suara sumbang mambang.."ibu tolongla kakak kemas. kakak penatlah"

Foine!

Hmmm...nampak sangat aku lari topik arini. Hahahahha...Ok, berbalik kepada topik asal :p

Budak kecik tu la...tengok citer Aladdin.

NZ : Ibu, harrymau la...

Ibu : Harimau la adik...

NZ : Tak. Tiger

=__=

Nice!

Kakak kau yang selalu cakap omputeh pun tak panggil Harimau... Harrymau. Kakak panggil Tiger. Ko jarang cakap omputeh panggil harimau... Harrymau.

Apakah?????

Ok. Bai-