OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, September 20, 2012

Nanti air nenek habes!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Boleh sentap kalau terkene kat diri sendirik!.

=___=

Aku ngan Umi aku selalu bagitau budak berdua tu jangan main air banyak-banyak. Nanti air nenek habes. Kayo umi aku, ada air banyak ;p

Semalam petang lah. Aku lah mangsa dan pemangsa adalah si kenit yang mulut pok pek pok pek macam mak nenek.

Dari luar bilik air . . .

SZ: Ibu! cepatlah kakak nak roti.

Aku: Kejaplah.

SZ: Ibu dah la. Nanti air nenek habes.

Aku: =__=!

Sejak dua menjak tiga menjak dah pandai berkata-kata ni. Habes sumer orang dia nak smash!

Malam semalam Pak Lang aku datang umah. Pastu amek pulak bear si kakak.

Pak Lang: Tok Lang amek yea bear kakak. Bawak balik umah.

SZ: Takmo la. nanti ayah kita marah.

;p

Ugutan paling dahsyat sekali. Ayah kita marah ;p

ok.bai-