OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, November 6, 2014

Tahniah!

Assalamualaikum, semua.

Hai, korang!.

Sambil dengar lagu Gemilang dari Jaclyn Victor...lama kot tak dengar lagu ni. Hehehehe. Lagi lama daripada aku tak update blog. Meh sapu sapu sawang kejap. Sebok sangat dengan kerja-kerja yang diamanahkan. Hamboi....ayat. Hihihihi..

Kenapa tajuk entri aku tahniah?

Hahahaha....

Si perokok tegar! Tahniah harga rokok naik. Aku rasa korang dah boleh berhenti merokok kot. Alhamdulillah semua ahli keluarga aku dah STOP merokok. Bagus. Itu satu kejayaan yang paling terbaik. Membazir je hisap benda haram tu....Kan?

Kalau tak salah aku naik RM 1.50 sekotak kan? Tak bising plak? Ke korang memang dah redha. Bahahahaha! Redho sangat. Harga minyak naik bising bukan main lagi. Motip?

Tu je nak cakap....Tahniah! Harga rokok naik. Bahahahahaha.

Ok. Bai.

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment