OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, September 17, 2014

Cabaran 1: Jom kenal!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

First of all....alhamdulillah nama aku masih lagi Sharifah Fadzilah Bt Syed Mohamed Hussein. Insyallah umo aku sehingga hari ini 31 tahun.

Alhamdulillah, aku dah kahwin dan aku ada tiga orang anak perempuan. Aku suka baca buku..tak kisah la buku apa pun...bedal je tu pun kalau ada kesempatan. Aku juga suka masak. Tak kisah la masak lauk ke...atau masak kek. Ada erk masak kek? Boleh la...

Aku keje kat Wangsa Maju je. Before this keje kat Taman Permata.

Ok. itu sahaja...untuk hari ini. Korang leh follow idup aku kat www.facebook.com/chepahilahussein. Kat ig pun sama chepahilahussein.

Ok. Bai-

Assalamualaikum.