OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, April 11, 2014

Throwback #1

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Ok aku tau dah lama aku tak update almost a month. Seriously I'm so damn busy. Ni belum start PWTC Bookfair 2014.

Perggghhh! kalau dah start mau aku tak jenguk belog aku sebulan jugak ni. Adeh. nak buat blogwalking pun tak sempat.

Sedeykan?

Arini ada la sedikit kelapangan walaupun banyak document nak difilingkan. #aptb

Apa-apa pun...aku start untuk bulan April ni dengan throwback for this month. Last month nye throwback pun tak show off lagi. Hahahaha.

Motip nak show off? nak feeling ala-ala Iron Man yang suka show off. Hahahaha...


#throwback 1: celebrate birthday my sister in law. Happy Bornday dear...kita dah sama...Hahahahaha!


#throwback 2: Prebet lapok! Inilah yang terjadi pabila dan ketika anak-anak gadis ditinggalkan bermain-main dengan si ayah....

=__=

Esok besar jadi askar yea...jadi yang berpangkat pun ok...prebet lapok takyah la kot. Eh?


 #throwback 3: readings! I missed my reading time actually. Last two days baru sempat memilih buku untuk dibaca...itupun sempat baca 10-15 helai page...

=__=

Kejap lagi sambung le kot...kot...

Title: Angguk Geleng
ISBN NO.: 9789673881246
Price: RM 22.00
Publisher: Telaga Biru
Author: Ustaz Pahrol Mohamad Juoi & Husna Hasan

Nak beli? as always cari di kedai buku berdekatan. Malas? contact aku...i'll posted it to you.

Harga kat atas tu tak termasuk delivery charges. Delivery Charges RM 6.00.


Done. All the throwback. Will update blog later. Later bila tak tau...hopefully bukan sebulan yang akan datang....hahahahaha

#aptb #busylikeabee #takdemasauntukbloggingwalaupunteleponcanggih #samsunggalaxygrand #LOL #belogpunnakhashtag #sengal #okbai

Ok. Bai.

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment