OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, August 5, 2015

Rindu

Assalamualaikum, semua.

Hai, korang!

Sangat confirm dan sangat sure banyak giler sawang sawang yang ada kat dalam blog aku ni...lama giler tak update. Itu ayat cliché. Tapi alasan yang paling penting disini adalah ketiadaan mood untuk berkarya di dalam alam maya adalah sangat sangat tidak ada since aku mengandung aritu.

Tapi.....

Sekarang ini mood tersebut sudah datang semula. Maka mari kita berkarya semula. Buat permulaan bagi bulan Ogos yang mulia ini.... aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Mohon Maaf Zahir Batin. Alhamdulillah raya kali ini aku dah berenam. Hehehehe

Dan empat hari lagi aku dah kene start keje. Cuti pantang dah habis uolls! Mari bekerja semula sambil jaga si bongsu itu di opis. Semoga dipermudahan. Huhuhuhu

Aku rasa aku dah hutang banyak pasal pengalaman bersalin kat korang.....uurrrggghhh! bila nak share ntah. Aku nak buat draft pun tak nyempat. Pengsan! Aku salute la kat korang-korang yang rajin giler update blog dan buat draft skali. Lalalala....

Jemah tak mampu uolls!

Nanti iols share ye pengalaman bersalin iols untuk keempat-empat anak iols.

Ok. Bai.

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment