OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, June 29, 2012

For Them

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

After berpenat lelah berjalan kaki dari opis sampai ke kedai TM untuk membayo bil internet umah. Lalu teruskan perjalanan ke Wangsa Walk pula.

Encik Usben ingin kan buku Lat. Maka daku telah membelikan beliau buku ini . . .



Selepas itu, sambil usha buku-buku lain. Aku ternampak buku ini. Lalu membelikan untuk Umi aku pulak.



Dah settle dengan buku. Singgah pulak kat Vitacare. Lupa plak nak mintak mak aku membership card. Huhuhuhu.

Singgah nak beli Appeton untuk both Zaharah's. Aku beli Appeton dengan Goat Milk Vitamin.



'Auntie' kat Vitacare tu kata elok untuk kulit, selera makan dengan perkembangan otak. Aku beli untuk si kakak. Sebab si kakak kalau makan Appeton tu, dia akan makan satu bucu bintang tu je. Selebihnya dia bagi si adik.

=___=

Hopefully she will eat the goats' milk tablet tu. 'auntie' tu kata sedap. Rasa cam biskut. Kalau tak sedap, aku la makan! Hahahahaha.

Pastu memandangkan si kakak kipas susah mati Upin Ipin. Maka akan daku belikan dia Majalah Upin Ipin. Bukan takmo langgan, tapi aku rasa cam suka je bila hujung bulan pegi Wangsa Walk pastu belikan dia majalah. Balik bagi dia baca.

Puas hati siot!

Kalau langgan, dia pos terus ke rumah. Tak best.

Saiko-


Pastu si Encik Fathull pesan belikan dia magazine Hijabista dengan Nur. Apakah? Adik laki aku sorang ni pesan magazine ni? Konpius suda mak encik.

@__@

Hmmmm . . . .






Wah! Maria Elena jadi cover Hijabista la! Tapi . . . aku tak suka arr orang mag suka meng'photoshop'kan muka-muka retis. Tak ORI langsung-

Mencik-

Okay, tamat sudah aku membeli belah untuk orang lain. Untuk diri sendiri? Nanti-nanti lah. Bai-

3 comments:

  1. Maria Elena tu retis kah? Aku baru bw blog dia.. Cool! sempoi!

    Pil jenama Aspen tu mmg murah kan.. Mak aku pun mkn tp bukan vit susu kambing la...

    ReplyDelete
  2. Maria Elena tu blogger fofular. Tapi mmg best kan belog dia? Aku suka baca. Sempoi-

    Haahla chemot. Aku baru 1st time beli utk budak2 ni.Hopefully okayla. Sebab si kakak tu takmo makan appeton, masam.

    ReplyDelete