OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, June 18, 2012

Kalah Lagi yawl!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Baru kejap tadi tengok Masterchef Selebriti. La ni Enick Usben dok layan Pawn Star kat History HD Channel. Ye kot History HD. Aku main batai jek. Hahahahaha

Kalah lagi group Azwan Ali. Aku rasa silap kat sos yang masin itew. Nasib ko lah AA. Bukan rezeki kamoo. Buat sekali lagi Tomok akan berada di gelanggang penyingkiran. Tomok selebriti yang paling popular kat gelanggang penyingkiran. Hopefully bukan Tomok yang kene kick out esok. Nasib ko la Tomok kalau terkeluar esok. Khennnn?

Aku ni dah macam reporter untuk Masterchef la puloks. Reporter tak bergaji. Hahahahaha.

Okay arr jumpa esok untuk report yang seterusnya. Cik SZ dah mintak susu. Cik NZ pulak da beradu. Tadi dia terhantuk ke terjatuh aku pun tak tau. Yang pastu berdarah lagi mulutnya...

Kenapa aku tak tau? HARUSlah tak tau sebab aku tengah makan. Yang tinggal kat dalam bilik hanya SZ ngan NZ. Gamaknya. Mereka berdua saje yang tau apa yang terjadi.


Daaaa-

 

No comments:

Post a Comment