OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, October 23, 2012

Neraka Abah

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Aritu aku tengok le citer Neraka Abah. Hasil lakonan Azhan Rani, Amyza Adnan, Liza Abdullah ngan apa ntah nama budak laki tew. Lupa la plak!.

ok.abaikan. Walaupun watak budak laki itew penting ;p

Neraka Abah citer pasal si Abah ni kaki pukul. Kak ipar dia pun dia nak keje kan. Inikan pula orang dalam umah sendiri kan? Memang dasar kaki pukul, kaki judi pastu complete dengan kaki dadah. Dan sebab dadah jugaklah dia bakal jadi perogol.

Damn you!.

Tapi memang bagus arr lakonan Azhan Rani. Ye arr... orang dah biasa berlakon teater, bila dapat berlakon drama memang akan jadi sangat-sangat menyelami. Wah!.

Citer ni okay la. Tapi encik Usben aku tu sepanjang cerita dia komplen. Dia memang suka komplen. Hahahaaha. Kadang aku malas layan, aku diam kan aje. Tak pun kalau rajin sket aku akan kata "hmmm". Hehehehe. Ayang tau abang baca ni. Hahahaha. -sila marah- *-*

Tapi seyes citer memang ada part yang cam tak logik sket. Jap, zaman skang ni ada lagi ke cikgu nak datang skolah tanya kenapa pelajar tak datang skolah? Ada lagi ke? Kalau ada pun naper cikgu dalam citer ni datang sengsorang erk? Dah la bapak budak DUDA. Haruslah ada sesuatu yang dia peram.

Ye la giler kau nampak cikgu yang masih hot dan comey lotey datang umah ... mestila datang sesi gersang. Hoih. Tinggal nak kene rogol je cikgu tu. Huhuhuu.

Satu je la aku cam tak nampak apa moral dalam citer ni. Mak budak tu mati. Sakit. Adik budak tu pun mati, sebab kene tolak ngan Abah dia. Abah dia pun mati sebab kene tikam dengan pusher dadah. Tinggal la dia keseorangan dengan mak sedara & pak sedara.

Moral jangan isap dadah, jangan berjudi, jangan jadi kaki pukul, rajin pergi skolah....lagi? xde pong. Ntah-

Dah la sore dalam movie ni perlahan. Aku rasa cam pekak bila nak dengar apa yang da cakap. Part lagu bukan main kuat. Aku tak faham. motip nak buat camtu?

ok bai-

Takde gambar. tak kose.

3 comments:

  1. As salam Ila,

    Baca ulasan Ila ni mcm tak best pulak cite tu...ermmm... kalau ade pun xmolah tgk...hehehe :)

    ReplyDelete
  2. Kak Mar... Malas nak log in :p jgn marah :)

    ReplyDelete
  3. hohohoho...
    tapi kalau xbgtau pun tau kak mar :p
    tak yah tengok lah kak mar.

    xbest mana pon citer nye.
    tapi raya haji ni banyak plak citer best kat TV9...

    nanti ila citer klu citer tu best :p
    kalau tak best pun citer jugak.
    hehehehe

    ReplyDelete