OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, June 14, 2012

Dah nasib!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Semalam baru je selesai tengok Masterchef Selebriti Episod Penyingkiran. Masterchef ni kalau aku balik Banting, memang tak dapek la aku nak nengok. Nengok citer koling yo!.

Malam tadi aku tengok diorang kene masak Popia. Tak kisah la Popia versi savoury atau sweet. Tomok buat kali keempat berada di pusingan penyingkiran. Ko kan Tomok cam si Saiful (Masterchef Season 1) budak Sabah tu. Setiap kali penyingkiran mesti ada. Huhuhhu.

Kalau ko sama cam dia, maknanya ko boleh masuk akhir. Hahahahhaa.

All the best Tomok!.

Huh! aku tak paham betol dengan si RA neyh. Babe, aku rasa kan ko memang layak dapat Anugerah Pelakon Wanita Terbaek untuk Masterchef Selebriti la. Nanges sana sini. Ngamok sana sini. Orang lain yang  kene singkir. Maka, rating MS pun naik gara-gara RA ngan AA.

Kalau si Louisa Chong tu buat betol-betol popia dia, sudah pasti Tomoklah yang akan get out from Masterchef Selebriti. Naseb ko lah Tomok!.

Hari Sabtu ni jumpa lagi ya!. Entah apa lagi la si RA dengan si AA tu nak buat. Both of you memang sangats drama queen and king.

Menyampah mak!.


No comments:

Post a Comment