OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, June 12, 2012

Menyampah!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Tengok tak Masterchef Selebriti semalam? Poyo je kan aku. Kata takmo tengok. Tapi tengok jugak!. Menyampah plak aku tengok drama-drama yang berlaku kat dalam Masterchef Selebriti ni. Tapi nak buat camne everything is scripted. Pandai-pandai aku je cakap benda tu semua scripted kan??? bahahahahaa.

Seyes aku menyampah dengan sikap si RA. Nanges konon. Marah konon. Hebat lakonan ko yang nampak cam lakonan itew.

Orang dah pujuk dan tenteram ko, ko nak melonjak-lonjak badan. So kiddos!.

Malam tadi fight antara group biru dan merah. Aku rasa cam group biru yang menang. Tapi, tengoklah macam mana malam ni. Huhuhuhuhu.

For your information, aku tak rasa RA dengan AA akan keluar tonight. Mesti orang lain punya. Percayalah!. Sebab saje diorang lambat-lambatkan penyingkiran diorang sebab diorang kan pandai berlakon. hehehehe. Tapi takpelah mungkin nasib diorang baik.

duh-

Okay, bye!.

p/s: sebok lagi. craving for vacation. bahahahaha.





No comments:

Post a Comment