OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, June 15, 2012

Basi dah!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Sesungguhnya aku hanya seorang hamba yang cepat lupa. Itulah yang terjadi kepada satu majlis yang sepatutnya aku update selepas majlis kawen kazen aku itew. Ini entrinya.

Majlis itu hari Sabtu. Esoknya pulak Majlis Cukur Jambul sepupu aku. Ya, yang dicukur jambul itu adalah sepupu aku. Aku datang agak lewat. Majlis pun dah selesai. Cuma dapat tengok sepupu aku itu dalam buaian je. Dan aku juga dapat melihat sepupu aku yang seorang lagi melecur tangannya. Gara-gara memegang mentol lampu yang panas kat buaian. Terbaek!.

Memandangkan aku datang agak lewat. Maka, memang takdelah gambar sesi cukur jambul. Huhuhuhu.

Yang ado gambar sepupu aku kat dalam buaian je. Blueerrrkkk!

;p














Itu saje gambor yang ada. Daku sedikit kemalasan untuk snap gambor banyak-banyak. Huhuhuu.

No comments:

Post a Comment