OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, August 27, 2013

tiga puluh satu ogos

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Salam Lebaran.

Apa tiga puluh satu Ogos? Hari Merdeka la.... in English we called it Independence Day. Nak jugak translate in English. Apakah???

Aku bukan nak cakap pasal Malaysia's Independence Day. Nope. Bukan tak nak berpatriotik. Cukuplah aku simpan dalam hati dan aku show off kat anak-anak aku je.

Poyo giler!...

Aku sebenarnya nak bagitau ni.... korang korang semua kalau singgah ke Restoran Hannoon Al-Arab on that beautiful day. Korang boleh makan sepuas-puasnya buffet Chocolate Fountain.

Nak?

Jom. Singgah ke Restoran Hannoon Al-Arab kat Setia Alam, Shah Alam. Harga makanan pun berpatutan. Aku pun bakal menerjah Restoran Hannoon Al-Arab on that day.

Jom! Mari kita bersua muka dan beramah mesra. Hamboi...macam blogger popular.

Lalalalala....

Ok. Bai-

3 comments:

  1. eh, eh...lebih kurang sama je entri kita hari ini ya... hehe

    ReplyDelete
  2. As salam Ila,

    Salam Merdeka Raya! Jomlah pergi... tp tunggu akak balik Ila belanja ek... hehehe :))

    ReplyDelete
  3. Orait!

    Kak Mar balik Malaysia kita g makan kat restoran.

    Bawak Iman dgn Nasuha

    ReplyDelete