OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, March 22, 2012

Wedding Alwie & Liza Part III

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Episod terakhir untuk kisah kawen adik aku. Pasni takde dah citer kawen adik aku. Hehehehe. Aku tunggu citer baby pulaks!.

Yang terakhir ni majlis dibuat kat umah aku. Masak sendiri. Dari hari Jumaat lagi sedara mara aku dah datang untuk berewang-rewang. Buat goodies bag. Kopek bawang. Blend bawang. Kukus telor. Banyak keje okay, bila masak sendiri ni.

For next brother please do booked catering. I dah tak larat. Next year I dah 3 series. Tak kose mak nak tertonggeng-tonggeng, terbalik-balik dan tergolek-golek buat keje kat dapo. Hahahaha.

Untuk para guest aku hidangkan Nasi Putih, Masak Lomak Cili Api Daging, Ayam Goreng Berempah, Pajeri Nenas, Acar Buah, Ulam-ulaman, Ikan Masin Goreng dan Sambal Belacan. For dessert pulak aku hidangkan Bubur Gandum Berjagung, Kuih Koci, dan Kek Gula Hangus.

Untuk buah tangan para tetamu, aku bagi kuih bahulu ikan dan telor kukus. Untuk rombongan pengantin perempuan aku bagi acar buah, kuih bahulu ikan, telor kukus dan segugus bunga rampai.

Oh, ya!. Di atas permintaan panten. Mereka berdua nak potong pulut kuning instead of cake. Terima kasih Mak Lang sebab buat pulut kuning yang gorgeous!. 

Terima kasih kepada saudara mara yang hadir untuk berewang-rewang dan yang hadir semasa hari majlis. Jasa korang ku kenang sampai ke akhir hayat. Ribuan terima kasih dari aku sekeluarga kepada para hadirin.

Kepada yang tak dijemput tu, aku dan keluarga mohon sejuta kemaafan. Itu adalah kekurangan kami yakni sikap pelupa menguasai diri. Yang baik dari Allah dan yang buruk itu datang dari kami jua.

Kepada yang dijemput tapi tak datang . . . korang memang orang yang rugi. Hahahaha. okay, aku gurau je.

Jom layan gambar yang tak seberapa itew . . .












Okay, done dengan sumer majlis. Rumah aku pun dah jadi seperti sedia kala. Terima kasih sekali lagi kepada yang hadir dan yang datang membantu. Semoga Allah merahmati kehidupan kalin. Amin.

Wassalam.

No comments:

Post a Comment