OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, March 26, 2012

Si Penunggang Hantu . . .

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!

Seyes aku lost tengok citer ni. Dah la api tak kewl. Motor dia pun tak smart. Baju pun tak best!. Semualah tak best biler tengok citer ni. Nasib baik tak tengok kat panggung. Rugi duit je dowh!.

Aku lost giler la. Terasa lost macam dalam citer Lost kat AXN tu. Sakit jiwa dan raga aku tengok citer punya hampeh camni. Dah la tukar watak yang si setan tu. Apa ntah nama dia . . . seyes lost.

Aki nak citer kat korang pun tak tau camne nak citer. Memang frust giler la. Nak amek kat yahoo, malas la pulak.

Citer paling frust aku review untuk tahun ni. Arrggghhhh, tension!.

Si Johnny Blaze ni masih lagi dibawah pengaruh Syaitonnirojim. Dia masih lagi berapi-api. Sampai la satu hari dia terpanggil untuk selamatkan sorang budak; Danny. Johnny Blaze kene selamatkan budak ni daripada dirasuk oleh si setan jahat nama Roarke (aku dah ingat da nama dia). Sengals. Si Roarke ni nak masuk kat dalam badan Danny ni sebab badan yang ada kat dia tu dah tua. Dah nak mati pun. Maka dia harus la cari perumah baru. Macam saka pun ada neyh!.

Kalau dah setan tu setan jugak. Hidup menumpang jewk. Duh-

Selepas dia dapat selamatkan budak tu dari kene possessed, entah macam mana si Johnny Blaze ni nye api tukar jadi biru. Dia dah tak jadi setan. Tapi jadi malaikat. Aiyooo, budak-budak umo 4-5 tahun, memang tak boleh tengok citer ni. Mau pengsan mak ayah nak explain. Hohohoho.

Bahaya betol citer zaman sekarang ni, silap aribulan boleh lari akidah kot.

Itu sahaja review aku untuk cerita yang membuatkan aku rasa lost giler!.

Aku tak suka api dia!

Aku tak suka baju dia!

Aku tak suka motor dia!

Aku mencik jalan cerita dia!




Okay, Chau!

No comments:

Post a Comment