OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, March 26, 2012

Usin Florist

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Korang tengok tak citer Usin Bunga last Saturday? Sengalnya Zizan!




Semua scene yang ada dalam citer Usin Bunga tu aku kenal sangat!. Memang kawasan aku je tu. Hahaha. Akulah Kak Long kawasan tu. Owh! ayat mengundang. Kak Long la sangat . . . padahal selalu lalu je kat sitew pong!.

For Sharifah Sakinah (Jue) sedikit kaku. Ntahla, aku rasa cam kaku je dia berlakon. Mungkin budak baru belajar kot. Sebelum ni tak pernah pulak aku tengok dia berlakon. Atau aku yang terlepas pandang? toink! toink! toink!

Aku menyampah tengok muka Shajiry. Dengan spec yang macam apa tu kan. Muka tak leh blah dowh!.

Jalan citer ni . . . Usin (Zizan), Sahak (Shajiry) ngan kawan dia sorang saper nama ntah. Jual burger memalam tapi siang hari suka buat project ehem ehem. Disebabkan project ehem ehem diorang ni lah, si Usin ni jumpa dan berkasih sayang dengan Jue (Sharifah Sakinah).

Lagi sorang aku nyampah ialah watak mak si Jue. Cam hape je. Tak suke okay!.

Usin ngan Sahak ni selalu je gado ngan Pak Din Rambo. Pak Din Rambo ni pun jual burger jugak tapi tak laku. Hohohoho . . .

Biasalah biler dah jadi budak jahat ni, haruslah kelakuan jahat akan diketahui oleh kekasih. Lagi nak sorok lagi la akan nampak. Sampaila satu hari ni Usin terkantoi. Padan muka ko Usin. Mak Ngah (Norlia Ghani) ko soh ko keje kilang ko takmo. Sebok nak jual burger yang dapat gaji sehari RM10.00. Pastu siang pulak wat project ehem ehem.

Project ehem ehem tu ialah projek ragut meragut orang. Jahat okay!

Dahla malas nak citer panjang-panjang, sebab aku rasa korang mesti da tengok citer ni kan? Ending? Usin kawen jugak dengan Jue. Sebab kejujuran hari Usin. Pak Din pulak kawen dengan mak Jue. huhuhuhu.

Salah Zizan . . . bukan Zizan Nin yea. Zizan Razak la!




Okay, bye!

No comments:

Post a Comment