OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, December 30, 2011

Tiga Puluh Haribulan Dua Belas Dua Ribu Sebelas

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!. Salam Jumaat dan salam ceria. Hari ini hari Jumaat terakhir untuk tahun 2011. Hari terakhir aku bekerja untuk 2011. Semoga tahun 2012 membawa kebahagian, kematangan, keceriaan, kegembiraan, kesihatan yang baik dan mendapat rezeki yang melimpah. Amin. Yang penting semoga kita semua mendapat rahmat dan redha dari-Nya.

Tahun ni aku tak buat kronologi macam last year. Actually i'm not in a good mood today. Don't know why. Maybe pasal kek aku tak berapa nak jadi seperti yang aku nak. Argggghhhh!. Aku tak suka biler kuih atau makanan yang aku buat tak menjadi seperti yang aku mahukan!. Perasaan jadi satu macam! Korang yang biasa memasak, pernah tak rasa macam ni?

Okaylah!. Jap g aku masukkan lagi entry. Aku nak wat keje sket. Chow!

p/s: bagai hati yang dirobek-robek . . .


ADIOS!

No comments:

Post a Comment