OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, December 13, 2011

Puss In Boots

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. Berkepam dah cerita ni . . . Tapi nak letak jugak. Degil kan? Padahal, dah hampir basi pong!. Kan aritu aku ada bagitau aku nak bawak Cik Bebet pegi tengok wayang. Dia sangat behave. Alhamdulillah.

So, layan kan aje gambar kat KLCC . . .
























Sorry la yea gambor tunggang langgang. Aku tak tau la naper arini belog ni cam hampeh je . . . Selalu okey je. Tu la bak kata orang  . . . langit tak selalu cerah (apa kene mengena?). lantaklah!

Review pasal citer ni? Lupa plak yea . . . Kali ni si Puss ni ada mission. Iaitu mengambil Golden Egg dari Golden Goose. Rancangan untuk mencuri golden egg ni dirancang oleh Humpty Dumpty yang bersekutu dengan Jack & Jill.

Sebenarnya, Humpty Dumpty ni nak balas dendam kat Puss sebab Puss pernah menyebabkan Humpty Dumpty ni dipenjarakan.

Dapat ke Puss dapatkan Golden Goose tu? Macam mana dengan Humpy Dumpty? Selamat Menonton. Citer ni lucu dan boleh bagi aku nye tension kurang. So, saper-saper yang rasa cam nak menonton citer yang relax dan fun, sila tonton Puss In Boots. Tak yah tengok Ombak Rindu tu . . .mode dengki!.

p/s: jap lagi aku upload resipi pulaks!


ADIOS!

No comments:

Post a Comment