OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, December 2, 2011

Puss In Boots

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. Salam Ceria dan Salam Jumaat. Wah!. Dah hujung minggu la . . . Aktiviti aku dihujung minggu ni. Masih lagi under construction. Planning Hari Sabtu nak pegi Muzium Negara. Sebab kat sana ada pameran Upin dan Ipin. Jadi HARUS lah membawa kedua dua puteri melihat lihat. Tapi tu lah, mesti ramai orang!.

Kalau ramai sangat mungkin akan di cancel kan dan membawa ke aktiviti lain. Hari Ahad pula hari meng'apam'kan diri. So, tak leh kuar umah.

Hari Rabu, aku ingat nak amek cuti. Sebab nak bawak Cik Safiyyah Zaharah menonton Puss In Boots!. Lagipun aku kene amek injection kat KK Kampung Pasir. Maka, lepas aku pegi klinik, baru lah boleh menonton.

Apa-apa hal pun, bergantung kepada Yang Maha Esa. Aku hanya merancang dan Dia yang menentukan. Hihihi.

Kejap lagi kene bagitau Puan Boss. Sila masuk opis yea, Puan Boss.



Kalau dapat cuti, ni kira first time aku bawak Cik Safiyyah Zaharah menonton wayang. Apakah beliau dapat mengawal diri. Kene tunggu dan lihat.

Sorry yea Cik Nursakinah Zaharah, awak memang tak boleh ikut. Sebab awak masih kecil lagi. Next time yea, after you dah umur 2 years, we will bring you also. Hehehehehe.

p/s: Boss saye nak cuti ari Rabu. Hehehehe . . . .


ADIOS!

No comments:

Post a Comment