OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, May 2, 2012

Letih yang Meletihkan

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Update paling pantas. Panjang atau pendek entry arini aku tak pasti. Dah kata pantas haruslah pendek!. Aku agak sebok minggu ini. Gara-gara Pameran Buku Antarabangsa Kuala Lumpur. Lupa nak promote. Cam last year aku promote letak kat FB dan Belog. Tahun ni tak berkesempatan. Maaf yea rakan-rakan.

Arini aku update pasal Bookfair itew.



Mai la pakat-pakat datang ramai-ramai. Ada lagi empat hari. If keje, ari Sabtu dengan Ahad uols boleh pegi lagi. Cepat-cepat. Banyak buku murah-murah. Aku dapat la sambar empat buku untuk budak berdua tu.

Arini nak pergi lagi, mungkin boleh sambar buku lagi. Hehehehe . . . .

*********************************************************************
Aku sangat teruja nak update belog arini sebab ada penulis novel komen kat belog aku!. Wah! Aku rasa mata aku macam bersinar-sinar. Hati girang betol!.

Novel yang aku ada bagi review ritu. Novel Sayang 3 dalam 1. Aku memang suka sangat novel yang boleh buat aku tersenyum sengsorang. Indahnya. Walaweyh!.

Thanks sangat-sangat Weeda Airiza!. Teruja nya. Peluk ketat-ketat. Can't wait your next novel. Kalau dapat jumpe kat PWTC Bookfair . . . harus aku amek gambar ngan dia. Hohoho. Tapi . . . tu la dia kata dalam belog dia, dia dah mai kat PWTC Bookfair semalam (1 May 2012). Bukan rezeki . . . .

=__=

Okaylah. Nanti bila line aku dah clear. Aku akan update lagi. Sorry readers, can't update blog banyak-banyak as always. Sebok sedikit.

Sayang korang ketat-ketat!.

Mmuuaaah.

xoxo


No comments:

Post a Comment