OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, May 16, 2012

Cinta Bersatu

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Nak share satu lagi lagu yang aku suka . . . cam best jew. ala . . . gediks la!

Lagu Cinta Bersatu dari Liyana Jasmay. Aku dengar cam best. Tapi aku tau, laki aku bukan suka lagu-lagu camni. He is more to oldiest. Tettttt-

Di matamu ku berharga
Kau perlakukan aku
Lebih dari mencintai dirimu

Di dekatmu ku merasa
Bahagianya aku
Dapat ruang cintamu

Hanya kamu saja
Yang mampu begitu
Tulus
Mengerti aku

Kau sempurna bagiku
Tak kurang sesuatu
Kau terima apa adaku

Ku sempurna bagimu
Tak kurang sesuatu
Cinta bersatu

Gayamu
Sifatmu
Cara mencintaiku
Yang membuatku diriku jatuh cinta padamu
 


Comey arr minah ni. But I'm not her fan though.

Daaa....

p/s: dah lama tak share recipie kan? akan datang . . . banyak resipi nak upload. Ada yang ada gambor. Ada yang takdo! miahaahaha . . .

No comments:

Post a Comment