OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, May 17, 2012

lipstik + mereka + ?

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Apa korang ingat parti pembangkang je ada pakatan rakyat? takde makna nya weyh!. Anak-anak aku nya parti perikatan lagi hebat dari pakatan rakyat yang suka buat kecoh itew.

Pada suatu malam yang tenang. Kenapa tenang? Sebab aku tidak diganggu oleh tuan puteri berdua while i'm playing games. Miahahahaha . . . .

Mula-mula aku dengar sore mereka berdua mengekek-ngekek gelak. Tak lama lepas itew, aku dengar SENYAP SUNYI tanpa ada sebarang bunyi!.

Bila dah ada dua anak yang sama baya atau kembar .... sila jengok anak anda pabila ....

1. bila mereka bergelak ketawa sangat seronok sebab ada SESUATU yang mereka lakukan!

2. bila dah ketawa bagai nak rak ... tiba-tiba SENYAP!

nak tau apa jadik?

inilah keroje mereka . . . .







habes segala lipstik NENEK anak oooiiii!

bukan SEBATANG! tapi DUA BATANG!

tu belom campor maskara lagi sayang!

hujung bulan baru boleh aku ganti . . .! anak-anak.

nasib baik compact powder SELAMAT!

The best part is . . . when Nenek tellling all the story to their Datuk, Datuk terus membebel sebab salah Nenek tak simpan beg mekap kat tempat yang sepatutnya. Hehehehe . . . .

Kesian Nenek, konon nak bercerita + mengadu . . . last-last kene tembak dengan Datuk.

Takpelah, nanti aku mintak duit dengan Datuk, ganti lipstik baru. miahahahaha.

Eh! bukan ke kata tadi nak ganti dengan duit gaji. bahahahaha-


No comments:

Post a Comment