OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, November 30, 2011

Wedding I

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. Aritu aku ada cakap pasal mamat ni punya wedding kan?



Aku tak dapat pegi masa dia nikah dan majlis kat umah pompuan. So, inilah gambar hasil dari garapan Encik Usni. Layan kan aje. Ntah apa gambar la yang dia amek. hahahaha

Mula-mula kita layankan gambo hantaran yang tak seberapa . . .



















Ok! aku hampir fed up nak upload gambar. Sebab tenet sedikit lembap! Menyampah arrr . . . Banyak plak hambar aku nak upload.

Ni amek gambo last. Gambo panten!. Sesi membatalkan ayor semayang!




Keputusan telah diambil, aku akan buat 3 version wedding mamat nih. So, korang tunggulah next one punye entri.

p/s: mode STRESS!


ADIOS!

No comments:

Post a Comment