OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, November 1, 2011

MLM a.k.a Maharaja Lawak Mega

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. Aku dah tengok MLM nih! My boss kata kurang best. Tapi itu pendapat my boss. But, after aku tengok. Cam okey la. Tak leh gak nak judge diorang. Sebab ni first time diorang dalam event dan pertandingan camni.




Ramai gak artis yang masuk. Kalau tak salah aku ada 14 peserta. 2 dari Singapura. 2 dari Indonesia. 10 dari Malaysia. Serumpun gitew! (gedik je!)

Aku tengok pelawak dari Indonesia, quite okay. Tapi for Singaporeans, aku rasa cam kurengla. Aku rasa korang kene cari topic yang ada ummmpphhh!. Aku tau nak buat lawak bukan senang. Payah!. For Malaysian pulak . . . . yang okay pada aku cam Boboi, Pi Mai Pi Mai, Osbon, Hiro, Adlin, 3G. Yang lelain tu cam suam suam kuku.

Satu aku tak boleh blah is Adlin. Hamek! Selalunye dia komen orang. Skang ni dia kene comment. Hamek obat! Baru tau gigil tak gigil! Hehehehehe . . . .

Aku nak tegor satu je, orang yang handle music kat belakang tu. Sila handle dengan betol betol. Ni tak, lagu selalu je lambat kluar. Tak best arr camni. Please do improve it!

Aku harap this week nye show, akan jadi more controllable! Please.

p/s: arini 1st day hantar kuih . . . harap-harap laku.


ADIOS!

No comments:

Post a Comment