OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, November 1, 2011

Divorce!

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. 
Harus kah aku mempercayai nya? 
Memang kene percaya pon! 
Apakah ini akan mensahihkan lagi orang orang dari golongan mereka mudah bercerai?

Kalau dari segi agama Islam, cerai adalah sesuatu yang halal 
tapi 
Allah tidak menyukai nye. 
Tapi tak tau pulak aku dari segi pandangan agama lain. 
Hmmm . . . tapi pasti semua agama tidak bersetuju dengan penceraian.

Aku tak percaya diorang da cerai! 
Baru je kawen kot!




Dah la wedding diorang total cost is RM31 juta!. 
Then, DIVORCE! 
After almost two month marriage. 
So, membazir. Okey!. 
Alasan DIVORCE . . . alasan cliche. tak sefahaman. 
Hohohoho . . . .
tak sangka betol sebegitu cepat diorang DIVORCE, 
sebab aku ingat diorang boleh hidup sejahtera dan bahagia 
cam 
Khloe ngan Lamar. 
Sangkaan aku meleset skali!

Lupa plak saper yang aku dok bebelkan ni . . . 
sape lagi si HOT Kim Kardashian lah! 
I hope she will be okay. 

Apa apa pun love you Kim!

p/s: bukan nak naikkan rating, cuma nak berkongsi. miahahahaha . . . .


ADIOS!

No comments:

Post a Comment