OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Saturday, November 26, 2011

Happy Birthday Ayah

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. Okey, kalau tak salah aku la . . . arini birthday my Father In Law. Apa punye menantu la aku ni. Seyes dowh, aku tak ingat berapa haribulan. Aku rasa hari ni. 

So, aku nak wish 

Happy Birthday!

Semoga dipanjangkan umur.

Semoga dimurahkan rezeki.

Semoga dirahmati Allah.

Semoga memperoleh sebaik-baik kesihatan.

Semoga dipermudahkan segala urusan dunia dan akhirat.

tu je la kot . . . yang lelain nanti orang doa masa solat, yea.





okey, bye!.

Salam Sayang dari kami sekeluarga. Muah!

p/s: entry ni autopublished yea rakan-rakan, aku dah ada kat Banting dah masa ni. Mungkin tengah tengok baby kot.

ADIOS!.

No comments:

Post a Comment