OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Sunday, November 27, 2011

Alamak Toyol!

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. Dah lambat dah . . . tau. Tapi nak taip jugak pasal movie ni. Citer ni sangat sangat lucu. Memang patutla diorang dapat collect banyak hasil kutipan. Tahniah kepada David Teo dan rakan rakan seperjuangan.




Citer ni pasal Angah & Along (aku tak ingat nama watak diorang). Diorang berdua ni mencuri je keje nya. Agaknye dah habes keje kat Malaysia ni. Hehehehe. Sampai satu masa, diorang terjumpa dengan satu pakcik ni. Nama watak pakcik ni pun aku lupa, malas nak browse. Pakcik ni hasil lakonan Hamid Gurkha.

Hamid Gurkha ni punya satu toyol. Satu toyol yang tak retilah mencuri nye. Hampeh je. Maka, Hamid Gurkha takmo la simpan si toyol ni, jadi dia nak bagi kat orang sebab dia dah tua. Mana larat nak bagi darah tiap tiap hari. Dahla dah tua pastu kene sedut darah pulak.

Biler Hamid Gurkha ni dah pass toyol ni kat Along & Angah. Jadi bermula lah aksi aksi yang melucukan di antara Along, Angah dan Toyol. Aku malas nak taip pepanjang pasal cerita ni. Kang aku citer terus tak kelakar pulak citer Alamak Toyol ni.

So, aku nasihatkan korang pergilah tengok sendiri kat Astro First. Takpun donlot pun boleh. Takpun tengok je kat YouTube. Rasa macam dah ada full movie kot.

Apa yang pasti aku tak tengok ending citer ni. Hahahaha . . . . jangan marah.

p/s: Orang ada anak, biasalah kalau tengok citer or movie skip skip. Hahahaha


ADIOS!

No comments:

Post a Comment