OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, October 17, 2013

Raya Punya Cerita

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Cubaan kali kedua untuk cerita Raya Punya Cerita. Tadi dah taip pastu aku padam. Sebab cam kaku dari segi penceritaan. Hahahahaha.

Nampak tak? Bahasa Jiwa Bangsa okay!

Yela, orang dok sebok update pasal aktiviti dengan foodies untuk Raya Haji. Aku pun nak jugak. Jeles.

Padahal bukan ada cerita pun...sebab aku takde buat apa-apa preparation pun untuk raya haji. Yang dok tergolek-golek, tertonggeng-tonggeng...terbalik-balik...mak mertua aku dengan kak ipar aku.

By the way, diorang prepare Nasi Impit, Nasi Dagang, Nasi Minyak, Ayam Masak Merah, Kurma Ayam, Rendang Daging, Kuah Lodeh, Kuah Kacang, Kerabu Mangga dengan Acar Rampai.

Terbaek! Thanks mak. Thanks Angah. The food was marvelous!

Aku sedia perot je. Terokkan? Sila jangan contohi aku. Aku bukanlah menantu yang baik. Dush!

InsyaAllah, tahun depan aku cuba untuk tertonggeng-tonggeng...tergolek-golek...terbalik-balik...kat dapo untuk sediakan juadah. Doakan aku yea...

Sangat-

Silap aribulan dapo yang terbalik!

Ok. Bai-

Gambar? Takde.

p/s: nanti aku update pasal Backyard Monster and Dinosaur.

No comments:

Post a Comment