OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, October 21, 2013

Done!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Sekarang ni cam jarang pulak aku update pasal my kiddos. Kalau nak update pun banyak kat facebook. Huhuhuhu...

Orang tamak memang camtu...semua laman sosial nak cover. Macam hebat. Last-last ada yang tercicir...kan???

Aku le tew. Hahahahaha...dah lama aku tak bukak twitter. Entah apa jadi pun tak tau...nak letak dalam phone tak reti. Sangat buta IT.

Dush!

First story, nak cerita pasal budak tembam yang tak berapa nak tembam...Salsabila Zaharah. Beliau sudah pun meniarap. Sehari sebelum Raya Haji aritu dia settle dengan aktiviti meniarap. Maka sekarang ni kalau nak bagi dia baring atas katil...haruslah daku buat kubu baru.



Kalau tak....ada yang tergolek!

Second story is her eldest sister...Safiyyah Zaharah. Raya Haji aritu anak penakan datang umah. Pastu bila sampai petang anak penakan tu tak balik umah sebab dia tido umah mak mertua aku...

Kakak: Ibu, nape owang tu tak balik lagi?

Ibu: Bukan owang...abang Apit. Dia tido umah tok wan.

Kakak: oooooo...

Tengahari Raya Haji tu...keluar lagi soalan yang paling aku rasa tak boleh blah!

Kakak: Ibu, nape owang (abang Apit) tu perot dia besar?

Ibu: Hmmm...kakak kene tanya abang Apit. Ibu tak boleh jawap.

Aku dengan Encik Usben dah tersembur segala gelak dan hilai ketawa. Tapi ku tahan Jebat. Nanti ada yang merajuk sebab ibu dengan ayah gelap (gelak)....

Hahahahahahaha!

FYI, Apit itu memang sangat besar orang nya...aku tak tau nak describe macamana...

Fengsan!

Ok. Bai-

No comments:

Post a Comment