OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, October 11, 2013

Contest Original Vintage for Ladies by LaishCloset4u

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Hoi! LaishCloset4u ajak aku join contest...hihihihi. Segan pulak.

Dush!

Aku bukan la fashionista. Pergi opis pun pakai baju kurung. Tak baju kurung, aku pakai jubah. Tak jubah aku sambar je jeans dengan blouse ala mak-mak.

Vintage? Apa itu vintage....hmmm aku kurang pasti. Apatah lagi vintage in fashion. So, untuk this contest aku ber'wikipedia' about Vintage in Clothing. Nampak tak ada usaha disitu. Usaha tangga kejayaan, okey!.

Secara amnya...amboi tatabahasa. Vintage clothing ni is pakaian yang di produce pada tahun awal 1920. Kalau cakap pasal saiz...kalau orang dulu-dulu datang zaman ni...mesti diorang kata orang zaman sekarang GILER GEMOK! Orang dulu-dulu saiz mereka adalah kecik kot.

For your information, apa yang aku dah wikipedia...retis luar yang memang hebat pakai vintage is Julia Robert, Kate Moss and Renee Zelweger. Ada je retis lain, malas nak letak...kang nampak pulak macam kopipes. Lalalalala...

Makanya...nak ketahui lebih lanjut apa dan macamana pakaian vintage..uols can go to to LaishCloset4u fanpage.

Jadi untuk aku yang dah tahap mak-mak ni...taktau la sesuai ke tidak nak pakai pakaian ala-ala vintage ni. Sebab aku tak pernah pun pakai fashion ala vintage ni. Kalau menang contest ni...dapat la aku shop baju vintage kat LaishCloset4u. Hik Hik hik!.

 

Click banner untuk join!

Untuk menambahkan lagi kemeriahan contest ni...aku nak tag rakan-rakan...

1. Chemot
2. Farah
3. Ieta

Ni aku kopipes terma & syarat untuk contest ni....

SYARAT PENYERTAAN
1) Follow blog LaishCloset4u ni.. 
2) Like fanpage LC4u Jom Sh0pping d LaishCloset4u
3) Buat entry yang bertajuk "Contest Original Vintage for Ladies by LaishCloset4u"
Nyatakan pendirian/pendapat/celoteh mengapa meminati vintage secara santai.
4) Letak banner contest di atas dalam entry blog anda 
(Save as photo di atas & reupload dalam entry anda & LINKkan ke entry ini)
5) Tinggalkan komen anda di bawah post ni untuk linkkan ke entry anda tu ye..

Jangan lupa ajak rakan-rakan blogger join sekali.. Anda digalakkan tag 3 orang rakan blogger.. the more the merrier.. =)
p/s: LC4u pasti follow semua yg join contest ni.. so tak rugi mencuba kan..

(IMPORTANT NOTE : Semua syarat di atas adalah wajib. Untuk warganegara @ yang tinggal di Malaysia saja. Penyertaan tidak lengkap akan diabaikan ye. Keputusan contest akan diumumkan seminggu selepas tamat. Nak kena pilih betul-betul pemenangnya kan. Pastikan pemenang menghubungi LC4u selepas diumumkan bagi memberikan maklumat peribadi untuk penerimaan hadiah =). Kos pos ditanggung oleh pemenang. Voucher wajib ditebus dalam tempoh 3 bulan selepas contest tamat. Semua maklumat & details contest adalah hak milik LC4u.

TEMPOH CONTEST
15 Sept ~ 15 Oct 2013
Pemenang akan diumumkan seminggu selepas contest
Sebulan!! - sempat nak wat entry yang berkualiti untuk dapatkan hadiah yang best seperti di bawah!!

1st Winner - Voucher LC4u bernilai RM150!! 
(banyak boleh dapat tuu tau.. sakan la u'olls bergaya)
2nd Prize : Voucher LC4u RM100
3rd Prize : Voucher LC4u RM50

10 consolation prize : Voucher LC4u RM25 untuk 10 random winners! 

Banyak kan hadiahnya.. Lagi best sebab ramai yang akan jadi pemenang!! 
Rugi kalau tak join contest nih!!

Enjoy blogging! Any question, do not hesitated to contact LC4u ok!
E-mail: laila_razak85@yahoo.com

Ok. Bai-

No comments:

Post a Comment