OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, October 3, 2013

Mengintip Alam Ghaib

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Aku dah lama tak update pasal buku kan? Ini buku yang paling latest aku baca. Belom habes baca lagi. Still reading it.

Urrgghhh! bila nak habes baca ntah...banyak outside disturbance. Hahahaha. Sengal.

Padahal sebok ber'what's app'. Sila lempang-

Dush!


Ada 16 tajuk dalam buku ni...tapi aku baru baca 5 cerita...hmmm

Aku menyeru minat membacaku...kemarilah dikau. Bahahahha!

Ok. Bai-

Lupa plak buku ni terbitan HR Publishing. Hasil nukilan Kesuma Dewi.

Harga RM 25.90.

Ok. Kali ni betol-betol aku nak concentrate baca...alaaa..nak tengok Love You Mr. Arrogant. Lepas lunchla baru baca. Sengal-

Ok. Bai

No comments:

Post a Comment