OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, October 3, 2012

Selagi Masih Ada

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Ni pun drama latest yang aku tengok. Selagi Masih Ada. Perggghhh! sedey siot citer ni. Bagi aku la. Orang lain aku tak tau la. Bergantung kepada hati dan perasaan masing-masing.

*berfalsampahlapulakminahni* ;p

Selagi Masih Ada meniti kan barisan pelakon such as Beto Khusyairi (Harith) Tengku Norhanis (Dahlia). Yang lelain tu malas aku nak tulis. Memang dasar pemalas.

Harith merasakan Dahlia adalah cinta sejatinya. Dahlia pula menganggap Harith si pengganggu hidup. Biasalah adat. Benci.benci. Cinta. Mereka berkasih. Berkahwin. Dahlia mengandung. Kebahagian mereka tergugat apabila Dahlia disahkan menghidapi Alzheimer.

Masa ni dah start sedey. Sape tak sedey. Bini bangun tido tengah-tengah malam pastu cakap. Siapa kau? Aku tak kenal kau. Macam mana aku boleh ada kat sini?. Giler ah! Boleh menggugat keimanan, dowh.

Bila bini dah balik umah mak ayah dia. Keluar pulak soalan menarik. Macam mana dia boleh mengandung? Hoih! apa nak jawab sayang ooooiiii.

Persoalannya disini, sejauh manakah kesabaran si suami menghadapi cabaran dan dugaan seperti ini???? Hmmmm.

tepok dada tanya iman ;p


No comments:

Post a Comment