OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, October 3, 2012

Horrible Bosses

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Movie paling latest aku tengok. Horrible Bosses. Memang horrible giler kalau dapat macam ni. Aku tak tau la kat Malaysia ni ada ke tak boss macam ni.

Kalau ada ... memang 'masak' la korang. Tapi bukan setakat masak je. Aku rasa mau jadi belacan korang!.

Hahahaaha!.

Memang korang patut tengok citer ni. Sangat-sangat horrible! Hahahahaha.

Aku bersyukur that my boss tak begitu. Alhamdulillah.

Giler apa kalau dapat boss macam tu. Ada yang psycho. Ada yang suka buat sexual harrasment. Ada yang macam apa je . . . seyes aku tak tau nak kata betapa horrible nya diri bila dapat boss se'horrible' itu!.

You can laugh all the way. You akan rasa cam nak maki je kalau dapat boss begitu. Hahahahaha.

Aku tak mampu nak taip sinopsis cerita sebab baik korang tengok! Hahahaaha.

maveles betol pale otak orang yang buat skrip dengan jalan citer ni. Hahahahaha!.

Yang atas tu boss dan yang bawah itu staff. Hahahahaa. Ce korang bayangkan korang kene sexual harrasment dari boss pompuan. Pergghhh! suka ke tidak????

Jaga-jaga ada yang memerhatiiiii........hahahahaha

*dahmacamkakrockpulaks* ;p

No comments:

Post a Comment