OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, July 11, 2011

cepatnya masa berlalu

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. cepat betol masa berlalu. pejam celik pejam celik. Anak - anak aku, sorang dah dua tahun dua bulan. Yang sorang lagi dah sepuluh bulan.

Cik Bebet cam biasa lah dengan pot pet pot pet dia. Sekarang dia sangat suka nyanyi lagu Black.

Aku Cinta Sayang Kamu
Siang dan malamku kini menjadi satu
Terasa sedihku bila tiada mu
Apakah ini dinamakan cinta oh
Menjadi aku yang punya

Apakah kau dah tak sepertiku
Rasa hari-hariku tak menentu
Bagaikan lilitan terikat di jantungku
Terasa sungguh
 
Aku rindu sayang kamu
Matamu aku cinta kepadamu
Sayang kamu

Apakah kau rasa sepertiku
Rasa hari-hariku tak menentu
Bagaikan lilitan terikat dijantungku
Terasa sungguh

Yang pasti Cik Bebet mestilah nyanyi time chorus jek. Hahahahaha. . . .Dulu Akim & Stacy. Babai Akim & Stacy. Saya ada idola baru. Huhuhuhu. Kalau movie pulak, sangat suka tengok movie Ratatouille & Monster Inc. Little bit basi. Tapi nak buat camne kan, dah minat. Ho ho ho

Cik Bobot pulak, sesi meniti di tepian gantang. Harap - harap kamu leh jalan before your ages turn to 11 month. Gigi dah nak masuk empat. yang lagi tiga tak sempat nak tumbuh habis, gigi yang keempat dah sibuk nak kuar. Takpe, tumbuh cepat sket. . . .pastu nanti raye dah boleh makan nasi impit ngan kuah kacang. Hahahaha! Raye? Cik Bobot jugak sangat suka citer Monster Inc. She obviously can talk with Boo. aiyooo!

Gambar latest aritu dah upload. Jadi takde gambar baru. . . . .

Ni jela gambo yang ada. . . . .gambo yang aku dah upload aritu. Sorry guys, takde masa nak upload gambar dari henpon.



p/s:  kene buat planning for this coming Raya. . . .hmmm


ADIOS!

No comments:

Post a Comment