OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, July 4, 2011

ntahapatajuknakletakntah

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. Tajuk kali ni yang ntah la. . . . .Salam Syaaban. Bulan depan dah masuk Ramadhan. Cepatnya masa berlalu. Weekend aritu kami berempat membawa diri ke Banting. Masa packing barang tu aku sedikit moody, aku sendiri tak tau kenapa. . . .cam hape je!

Sampai Banting dalam kul 10.30 malam kot. Ntahla. Aku pun tak perasan pukul berapa aku sampai. Moody kan? Jadi pukul berapa sampai pun aku malas nak amek tau. Anak - anak aku? Sampai je Banting bangun. Yes lah! Sah - sah la diorang lambat masukj tido. Aku dah la mengantoks giler masa tu. Aku dah belayar dulu. . . . dalam pukul berapa ntah diorang masuk bilik main-main atas katil dan dipaksa tido oleh aku. Terpaksa lah! aku mengantok kot!

Ntah pukul berapa diorang berdua tido pun aku tak tau. . . .malas nak tengok jam sebab aku kan moody!. Menyampah!. Bangun pagi budak dua orang tu dah buat kek. Chanteq! Pe lagi. . . .start la keje aku sebagai ibu. Hahahahaha

Pagi tu sarapan kuehtiaw goreng mak mertua aku. Tengahari aku buat Masak Lemak Daging ngan Sayur Asparagus+Lobak Merah goreng. Mak mertua aku tolong masak lauk kenduri jadi aku kene take in charge untuk masak tengahari.

Petang tu, kami berempat mengambil angin sepoi - sepoi bahasa kat Pantai Kelanang. Pantai baru, jadi kesan - kesan pokok bakau masih ada lagi. Boleh mandi tapi kene hati - hati. Hehehehe. . . . .Dalam kul 6 petang camtu kitorang balik le umah. Tak kose teman nak ngadap laut tu lelame. Settlekan bebudak. bagi mandi dan makan. Aku pun menerjah ke dapo. . . .untuk masak udang rimau masak tomato. Tak berapa nak jadik sebab aku cam lost touch la plak. damn!

tamat untuk citer ari sabtu aku. . . .ari ahad pagi aku dikejutkan oleh Cik Bebet. Beliau sudah masak kek!. Kat banting tak banyak orang jual nasi lemak yang tepi jalan la . . . . atau aku ngan Encik Usben tak tau nak cari kat mana. Gara - gara Cik Bebet la ni. . . ."ma, nak acik emak, ma" Anak punya pasal kami carik. . . .last2 takde! chanteq!

Balik umah aku buat nasi goreng je untuk Cik Bebet. sadis giler. Jadi sarapan pagi tadi aku bagi dia makan nasi lemak. Sorry ye kakak ibu ngan ayah tak jumpa la nasi lemak semalam. Kisah hari Ahad aku biasa saje dan aku masih lagi take in charge dapor sebab mak mertua aku pegi kenduri kawen kat Kuang. Kami berempat malas nak pegi. Lagipun kami semua tak bawak baju cantek pon. Kang jadi fesyen crime lagik. Hahahahaha. . . . .Lunch aku masak nasi ayam for my lil family.
Dalam kul 8.30 malam, kitorang pun chau chin chau. Balik semula ke KL yang penuh dengan pancaroba. Ayat tak menahan.

Penat dah taip. nanti kalau ada benda menarik, nanti aku post entri lagik.

p/s: Cik Bobot dah tumbuh next gigi.


ADIOS!

No comments:

Post a Comment