OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, July 7, 2011

KL Gangster

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. Aku tau dah terlambat. . . .camno nak buek. aku nak bagitau aku dah tengok je movie ni. Aku takmo letak sinopsis citer ni. Sebab ramai dah yang tengok dan ramai dah blogger update pasal citer ni. Jadi aku nak letak poster dia jek. Apa - apa pun aku nak ucap tahniah kat Syamsul Yusof because you did a great job! Berbaloi la dapat RM 11 Juta. Ahaks!





hmmmm. . . .aku nak bagi aku nyer pendapat je la pasal watak - watak yang ader kat dalam movie ni.

Aaron Aziz (Malek) - okaylah. sebab cool giler mamat ni. ala-ala Cheng E-Kin dalam Young & Dangerous.

Adiputra (Jai) - cam apa je. asyik letak rokok kat mulut jek. isap nye tak pon.

Syamsul (Shark) - Langsi la lu! aku tak paham kenapa dia nak cakap loghat @ dialect Cina. cam harem jek. aku tak suka watak dia. Siap ngan bertattoo bagai. Tak ganaz pon. Muka mintak kene tetak ngan parang mak aku jek.

Zizan (Fadhil) - duh! suka cakap syial. boleh la. . . . .orang dok kata watak dia cam best. bagi aku cam biasa jek. sorry ye Zizan's Fans.

Adam Lee (Dragon) - dia kan memang segak je belakon jadi orang jahat. Jadi menjadi lah! Hehehehe.

Ridhuan Hasyim (King) - Ketua Gangster yang sangat cool. Tapi klu dia leh buat lakonan dia yang sangat cool tu tapi kejams lagi best! barulah rasa cam Ketua Gangster.

korang pernah tengok citer Young & Dangerous? Haaaa. . . .Aaron Aziz tu ala - ala Cheng E-Kin la. Cool but ganazs. pe kata Encik Syamsul, you buat citer Young & Dangerous Malaysian version. Ho ho ho....ko kan banyak duit. . . .mesti boleh buat punya. Lagipun aku rasa, kat Malaysia ni ada je kot Gangster camtu kan? kan? kan? hehehehehe. . . . aku agak jek.

p/s: aku tak leh nak bagi review citer ni sebab aku tak tengok betol-betol pon sebab dok sebok melayan Cik Bebet & Cik Bobot menonton citer Ratatouille.


ADIOS!

No comments:

Post a Comment