OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, November 1, 2013

Nak Beli Choki Choki

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Aku sekarang ni dah jadi follower cerita sinetron Malaysia. Kalau dulu jangan haraplah! Ni influence Cik Puan Boss aku lew...

Kalau bukan sebab dia memang tak kosser aku nak follow semua citer episod melayu. hadoi!

Sekarang ni kan tengah hot citer Love U Mr Arrogant. Aku tengok kat Tonton je. Aku tak dan nak tengok kat tibi. Ibu beranak tiga memang macam tu.

Eh! ke aku sorang je? Hak hak hak....

Dalam citer banyak sangat dialog yang tak leh blah...

Yang ni paling latest...scene yang aku rasa cam tak leh blah..



Pakcik: Eh, Irham Selamat Pengantin Baru..nak pergi mana ni?

Irham: Terima kasih. Nak keluar jap, ni Zara teringin nak makan choki choki

Aku: ???? apa dah takde benda lain nak beli. deng-

Ok. Bai-

No comments:

Post a Comment