OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, November 19, 2013

Jodoh Itu Milik Kita

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Arini agak bertenang sikit. kot. mungkin.

Akhirnya tamat jugak Jodoh Itu Milik Kita. Ending dia ala-ala fairlady. Aku tau takde kene mengena dengan Fairlady. Tapi saje nak letak Fairlady sebab nanti bila orang cari Fairlady, aku nye blog terselit. Kan?

Motip?

#inisemuapoyo

Bila citer ni habes...aku dah tak tau nak follow citer apa. Orang kata citer PISA tu tak berapa nak best. Aku ada la tengok dalam 2-3 minit...cam tak leh masuk je...

Maka....aku sekarang ni layan Autumn In My Heart kat Tonton. Lalalalalala...terus teringat masa zaman UiTM dulu. Rindunya zaman itu.

Won Bin! Won Bin! aku ada gambar dia la...empat keping! Dalam album. Ko hado?

Wassalam.

No comments:

Post a Comment