OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, September 6, 2013

Kene Sampok!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Arini mesti kebanyakan opis buat open opis for Hari Raya...ada nak jemput aku makan tak? Hehehehe. Perasang! Mu sape? Ingat femes blogger ke? Hak hak hak!

Aku blogging ni pun sebab suka sharing something happy dengan korang. Lalalala..

Memandangkan sekarang ni Boss aku dah bagi 'petua' macamana nak buat kerja sambil menonton cerita episod yang tercicir. Jadi aku ikut 'petua' Boss aku. Bahahaha...

Ko ader Boss macam Boss aku? takde kan....lalalala

Sekarang ni aku dah kene sampok dengan cerita episod kat TV3. Semua aku follow kat Tonton. Neng Nong Neng Nong.

La ni tengah follow cerita Cinta Jannah, Asmara Luna dengan Derhaka Seorang Madu.

Aku rasa macam nak tangan je kat muka Faradhiya tu. Giler mulut macam puaka dalam cerita Derhaka Seorang Madu. Serious perangai cam hape je dalam citer tu. Apa-apa pun kene salute sebab kira hebatla dia bawak antagonis macam tu.

Giler menyampah aku dengan dia. Si Azhan Rani pun lebey kurang jugak! Urrggghhhh! Geram aku tengok diorang dua.

Ok. Bai-

No comments:

Post a Comment