OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, September 20, 2013

Jodoh Itu Milik Kita

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Tersampok buat kali pat belas. Hahahahaa. Saje nak letak pat belas. Padahal tak sampai belas pong. Tetttt-

Ini gara-gara Cik Puan Boss aku le. Dia yang suruh aku tengok. Kan dah tersampok. Patut minat aku membaca buku ilmiah dan novel. Sekarang dah pusing ke lain. Pusing 360 degree okay!. I need new books please!

New book please...novel tak boleh. Nanti tak sampai satu hari aku dah habes baca...buku ilmiah lambat sket nak habes. Hehehe...kata buku ilmiah haruslah mendalami betol-betol. Kan?

Okay, aku dah melalut.

Aku benci watak Shafiq. Hoi! memang tak la aku nak laki camtu. Marah je naik tangan. Naik kaki. Ko giler?. Hidup dalam ketakutan kot. Aku suka watak Ariz Daniel. Hensem. Tapi handsome lagi Encik Usben. Ayat cover. Lalalala....

Aku suka tengok citer sweet sweet ni...buat aku tersenyum. buat tergelak. buat aku nangis. sengsorang. nangis dalam hati le. mana boleh nangis betol-betol, nanti budak opis kata aku emo. Bluek!

Citer ni baru je episod 15. Berapa banyak episod aku tak tau. Tak study pun. Tengok jelah sampai habeskan. Neves. Motip nak neves? Ntah.

Ok. Life Candy Crush Saga aku dah full. Nak sambung main. Nak kejar Encik Usben.

Ok. Bai-

No comments:

Post a Comment