OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, September 24, 2013

Cinta Jannah

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Cerita yang paling HIT sekali. Hohohoo. Arini last episod. Pergghhhh! Percaya atau tidak inilah akibat nya bila dah tersampuk dengan Sinetron Malaysia.

Lalalaalalalala...

Apa yang pasti aku tak tengok arini. Aku tengok besok kat tonton.com. Sebab aku tak kuasa nak tunggu iklan pastu kang bertangguh aku nak solat Maghrib. Pastu semua schedule aku lari arini. Aku takmo....

Saje letak entri Cinta Jannah. Sebab aku nak salah satu blogger yang terselit kat carian Cinta Jannah.

Zalims.

Mana tau next daughter aku dapat anak nak letak nama Jannah. Yeah! InsyaAllah...kene nyanyi lagu Maher Zain.



Ok. Bai-

No comments:

Post a Comment