OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, September 25, 2013

Cinta Jannah Last Episode

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!....

As per schedule aku tak tengok pun Cinta Jannah semalam. Aku tengok hari ni...Bahahaha. Orang dah khatam citer ni aku baru nak khatam arini.

Sengals.

Stress aku tengok citer Cinta Jannah untuk 10 minit yang pertama sebab Jannah dengan Aril tak jugak jumpe! Urrrggghhhh...

Untuk 5 minit yang seterusnya babak sedey bermula tapi sebab tengok kat opis maka haruslah cover. Hahahahaa...kalau tengok kat umah mau berjuraian air mata aku kluar.

tsk...tsk..tsk..

Minggu ni banyak citer yang aku follow tamat sudah...harus mencari cerita ep baru untk di follow.

Oooppp....ooopppp ada satu lagi citer tak abes lagi. Jodoh Itu Milik Kita. Aku nak sambung keje dulu yang sangat-sangat melambaks ni.

Later later lah tengok cerita.

FYI, aku tengah follow citer Diandra jugaks. Bahahahaa....sengals.

Ok. Bai-

No comments:

Post a Comment