OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, May 19, 2011

relay

Assalamualaikum semua ;)

masih lagi bersiaran dari opis...hehehe. cubaan mencuri tulang-temulang yang ada. takdelah aku tak curi tulang pun. cuma mengisi waktu lapang sebelum memulakan membuat kerja baru. arini kene settle kan Listing untuk UiTM, Shah Alam. Harap-harap aku dapat settle kan hari ni. Insyaallah.

Pagi tadi Cik Bobot demam. Aku check temprature dia 37.1 darjah Celsius. tapi aku tetap hantar Cik Bobot kat  Nanny. Harap-harap she will be okay!

Jap! Jap! Jap!

Incoming Call......

....


....


....


....

Nanny diorang call kata ada kematian. Jadi aku harus pulang untuk ambil Cik Bebet dan Cik Bobot pulang. Half day lagi la aku arini. Sok tak taula macam mana.

Takziah buat Nanny sekeluarga. Al Fatihah buat anak buah beliau.

aku nak bagitau yang pasal relay tu....anak-anak aku ni kalau demam, suka demam relay. nak tido pun relay except tido malam. haaaiiihhhh-

p/s: perkara yang paling dekat dengan kita ialah kematian...renung-renungkan dan selamat beramal!

ADIOS!

No comments:

Post a Comment