OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, May 24, 2011

ke'baby'an menyerang!

Assalamualaikum semua ;)


macam-macam dah aku baca pasal makanan-makanan kat MALAYSIA ni. Aku tak pasti samada sistem perundangan kita yang sangat-sangat longgar atau RAKYAT MALAYSIA terutama MUSLIM sekarang ni memang MALAS nak amek tau tentang apa yang DIMAKAN dan DIBELI.

babe, korang should know la! kita semua orang MUSLIM dan kita haruslah sentiasa berhati-hati dalam pemilihan makanan dan bahan-bahan masakan! JANGAN main hentam kromo jek! kan aku dah EMO. Kita HARUS & WAJIB pilih makanan, tempat makan dan bahan-bahan makanan yang HALAL yakni datangnya dari sumber yang HALAL dan BERSIH. pabila kita tak menjaga pemakanan macam mana kita nak jaga HATI kita? Jika pengisian untuk darah daging kita BUKAN dari sumber yang HALAL dan BERSIH macam mana HATI, OTAK dan KESIHATAN kita nak jadi YANG TERBAIK?

aku nak mintak tolong sangat-sangat to all readers! sila beri perhatian dari segi pemakanan dan bahan-bahan makanan yang korang gunakan. jangan main sedap tekak dan sistem usus kita. Benda tu semua jadi darah daging kita. Kepada ibu-ibu yang PREGGY tu silap haribulan korang bagi baby yang dalam perut tu makan makanan yang KE'HALAL'AN nye disangsikan. Cuba korang lihat berapa ramai dah anak-anak kita yang bergelumang dengan maksiat? Ianya bermula dari pemakanan.kalau kita tak jaga sape lagi nak jaga? nak harap KERAJAAN MALAYSIA? diorang banyak keje sebab tu diorang main LULUS je! jadi kita sebagai rakyat Malaysia, HARUS dan WAJIB mempunyai sikap BERHATI-HATI dalam pemilihan makanan dan bahan-bahan makanan.

* sekarang zaman dah canggih, korang boleh check sendiri. aku tak nak letak link kat sini...korang cari sendiri

dahla aku MALAS nak CAKAP dan MEMBEBEL banyak-banyak. Korang ada OTAK, lu orang pikirlah sendiri.

p/s: ISLAM ITU INDAH

ADIOS!

No comments:

Post a Comment